Pages

Thursday, January 8, 2009

NUYER..should i celebrating it?

huhu..heppy nuyer..maybe it is late to wish that.but it almost 2009..its new year...new year for me..new day to face through,new book to cover up, new day to colour with joy and happiness,new wish to be added to my wish list..(hahahha..byk yg lom kaver lg nih)..hihi..

last year was the great 365 day for me..eventhough so many things turn up accidently..haha..mcm2 jadi seh..i've been accepted to futher my degree at my luvly UITM..hehe.. Degree in Marketing...PJJ jekk....but thnx to God coz heard my pray..amin...so sad bcoz some of my frens had finished their study.while me just started for the 1st semester..but you go girl!~ keep yr level up!..hehehe skrg da nek da..da sem 2..ngee :D

kwn2 aku dah smkin ramai nih..hihi...masalah smakin rumit..n one more thing,bile status nih tak bertuka nih...ngee :D cam dah jek...kekeke hahahah adeh...AND....ku da dpt kete..keke..semoga tuhan bg aku rezeki lebih supaya mak aku tak kene byr tiap2 bulan..amin...hihi...

Aku nk wish la kat cini..hihi...

May new year be the greatest year ever..
May God bless me and my friends..FRIENDS FOREVER!~
May God bless my relationship with the the one that i love
May my wish in my wishlist come true..hehe
Semoga rezeki berlimpah ruah...amin...
Semoga mak ayah aku,family aku sehat selalu....
ahhhhh...tyme nih lak tak de nk tulih..kelmarin byk no aku nk naip...haihhhhhh.....

4 comments:

  1. ko duk kat ne nie?br skrg cte pasal new yer.aku igt aku plg slow,ko lg ---- upenye..hhehehh..weh,ko lupe tulis tue kat list tue,i wish i'll be less funny this year..hhehehh..tak pon,funnier la.,,hhehehehhe..may god bless you

    ReplyDelete
  2. aku dok kat marikh la farrah..haha weh...honest ek..tak semestinye tak jd klaka wehh..aduh..jgn la weh..i wish u to be funnier than b4..hihi

    ReplyDelete
  3. huh,funnier?are u ready to have a fren who is extra-funny?baik pikir tol2..hhehehe..kim slm kat alien2 di marikh itu...daa~

    ReplyDelete
  4. kekeke...ya la..pandai mereka2 ni jwb slm ko tu..hihik

    ReplyDelete