Pages

Thursday, January 8, 2009

Mengisi Masa Lapang..~


hehehe......cam lame jek tak nulis nih...huhu...wah..aku semakin busan dok kat umah...class da nk start..so, i've plenty of work to do..yuran lagi.reg lagi..kene pk sume..pjj gune manyak duit ma...nge...aritu ku g mkn2.peh cam jauh jugak la..g senggarang..keke..g ngn qaseh n sern..masing2 tgh busan.tgh lapa..ape lagi dengan bijaknye si Qaseh ajak aku p mkn.tepi laut katenye..aku nih org bp nih.tapi tatau.die org kedah leh tau plak..adoii malu toll.....hehe..comel tak laut senggarang nih...ngeeee....aku bru 1st time g..cantik gak.




dr sudut aku mkn..quick snap..aman tul mase g cini..sambil mkn kerang sambil angin sepoi2 bahse..hehe...teringat lak kisah2 lame..cewah...hihi....



haaaaaaaa..ni la geng mkn2 aku..keke asal jumpe..mmg g mkn ajek...tu Sern, Qaseh and Aku..beb,nnti g mkn lagi ok....ku suke kerang die..weh kwn2 ku yg lain..nnti aku ajak korang lak..ngee :D aku suda tau port baru..ihik!~


aman ekk...ha...it is suitable for me..org yg sukekan keindahan..i like this moment..mase nih..ade pengantin cine tgh amek gambo2...kekeke......

No comments:

Post a Comment